mbokani

One does not simply walk into Mordor - Del 2

Kategori: Allmänt

Minnesbilderna var ju sisådär på måndagen efter hemkomst, så ni förstår säkert att ett par fragment ytterligare har försvunnit på drygt 1½ år... Ändock, även om det blir mer en bildexposé än ett verk av fantastisk berättarkonst så, på privat begäran ger jag er fortsättningen på berättelsen som tog paus här någonstans:
 
 
Camp Katla, onsdag eftermiddag och vädret visade sig från sin allra bästa sida. Till sist lyckades vi slita oss upp från våra stolar och bege oss mot Dada Life, men när vi kom dit var vi SDB pga "fullt". Vad vi gjorde därefter vet jag faktiskt inte. Är rätt säker på att vi blev rätt fulla och hade rätt kul i största allmänhet. Nästa bild är från torsdag eftermiddag, featuring mig och min nyinköpta härjande vargar-keps, som olyckligtvis försvann under karnevalen i somras. (Finns det någon som vet var denna fantastiska huvudbonad befinner sig i nuläget så får ni gärna återlämna denna snarast.)
 
 
Jag blev övertalad av våra grannar, ett par tvärsofta tjejer från Säffle, att hänga med och kolla på ett band som jag aldrig hade hört talas om; Mumford & Sons. Har tyvärr inga bilder på dessa tjejer, däremot har jag en bild med Stefan Andreassons son som jag snackade lite Como, Gli Azzuri och var man kunde se kvällens semifinal med:
 
 
Fanns en biosalong på campingområdet som visade semifinalen mellan Tyskland och Italien (Balotelli-show). Minns KPs karatefylla som igår, herregud... Minns telefonsamtalen i halvlek när KP å sin sida mordhotade en tjej och jag å min sida fick höra att Jens hade förlorat ett chicken race med farsans Skoda Fabia...
 
 
Efter matchen stack vi och kollade Christian Maggios namne Veronica. Hon var duktig.
 
 
Kony was here:
 
 
Fredag och regnet var tillbaka:
 
 
 
Min sol, min näring, mitt syre <3:
 
 
Rebecca & Fiona spelade INTE "Hard", så mitt planerade världsrekordstapp uteblev:
 
 
Kreativiteten och fritänkandet spirade under regnskyddet i Camp Katla:
 
 
One DOES NOT simly slay Katla, fyllehuet som ger Casper Emond en match:
 
 
 
Ehh ja....jag vet inte?
 
 
Lördag, sista dagen. Och SOM vi spårade:
 
 
Dagen vi åkte upp fick jag ett samtal med erbjudandet om att bli ombudsmannassistent på avdelningen (läs: Hejdå DEFA!), det lade ju inte direkt sordi på stämningen under veckan...
 
 
Hoffmaestro sportar St Pauli:
 
 
Kommentera inlägget här: